Veelgestelde vragen
Alle veelgestelde vragen
De photobooth zelf neemt niet zo veel plaats in beslag. Echter moet je wel rekening houden dat gasten er ongeveer 2m tot 3m vanaf zullen gaan staan voor de foto, afhankelijk van de hoeveelheid mensen die in een keer op de foto willen. Als je hebt gekozen voor een van onze achtergronden moet je nog twee meter extra rekenen.
Als het weer het toelaat is het mogelijk. Natuurlijk hebben we dan ook stroom nodig buiten. Als je ook hebt gekozen voor de optie van social media is er ook WiFi nodig.
De photobooth huren zonder tijdlimiet betekent dat je de photobooth een hele dag ter beschikking hebt. Dus niet maar 3 of 4 uur, maar de volle 24 uur. Duurt het evenement langer dan 24 uur, neem dan even contact met ons op.
De photobooth is voorzien van ingebouwde verlichting die normaal zelf voor voldoende belichting zorgt. Als de ruimte extreem donker is, dan is extra verlichting wel aan te raden.
Als je denkt extra verlichting nodig te hebben, geef dit even van te voren bij ons aan.
Nee, wij doen dat niet. Als je zelf zorgt voor tijdelijke stickers mag je die er wel op plakken. Echter moet je wel zorgen dat ze er netjes af gehaald worden voordat we de photobooth weer komen ophalen.
Hoe eerder je reserveert hoe makkelijker het voor ons is en hoe meer kans je hebt dat de photobooth nog beschikbaar is. Bij last-minute reserveringen kun je best even contact met ons opnemen zodat we kunnen kijken wat mogelijk is.
Ja, dat kan zeker. Door zijn compacte formaat dat uit twee delen bestaat kunnen wij de photobooth door iedere ingang naar binnen krijgen.
Wij rekenen €0,50 voor elke gereden kilometer verder van 12,5km vanaf Nuenen.
De photobooth heeft een ingebouwde professionele camera, een Canon 1300D. Met deze camera maak je mooie foto’s van studiokwaliteit.
Annuleren kan tot 30 dagen voor het evenement kosteloos. Omdat wij rekening houden met je boeking en de photobooth voor jou reserveren, worden er bij later annuleren kosten in rekening gebracht. Lees daarvoor onze algemene voorwaarden.